zawiesza sie komp ???

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 15:53:28 MET DST

nie moge ani wejsc do windowsa ani go zainstalowac
jest tak: najczesciej zawiesza mi sie w momencie ladowania pulpitu (na
ekranie nic jeszcze nie widac ikon i paska zadan - gdy mialem system juz
zainstalowany wczesniej) lub (po formacie dysku) gdy instaluje winde juz na
samym poczatku, przy pierwszym okienku informacyjnym win98.

dodam ze zmienilem niektore podzespoly: k. graf. obudowa, stacja dyskow,
co tu moze byc nie tak, wyjalem wszystkie karty oprocz graficznej (te tez
sprawdzalem wkladajac do kompa inna). Przy przenoszeniu plyty glownej
wypadla mi bateria, ale tu chyba nie ma co szukac przyczyny.

sonic