Re: Moje boje - czyli myszka z rolka

Autor: Cezary Soja (czareks0_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 15:39:46 MET DST

No cóz , ja na zawsze zostane zwolennikiem Logitecha. Po prostu jest
niezrównany i nawet A4tech to dla mnie podróba (nie chce tu obrazac
urzytkowników tych myszeK). Uwazam ze w srodku komputera moze byc co chce,
to czego sie dotyka i na co sie ptarzy powinno byc wysokiej klasy. Dlatego
uwazam ze warto lekko zejsc z cena zawartosci komputera (bo ta i tak za
kilka mieisecy sie zmieni) a zainwestowac w dobry monitor (bo ten pracuje
srednio 3 lata) oraz w myszke i klawiature. A tu uwazam ze mistrzem jest
Logitech, zas jego nowy zestaw bezprzewodowy (czarna klawiatura i mysza)
jest prawdziwym mistrzostwem swiata.
Bo zaden to komfort pracowac na szybkim sprzecie uzywajac kiepskiego
monitora na ktorym nie widac efektów pracy karty graficznej, oraz meczyc sie
z nieweygodna i glosna klaiwatura i mysza.

Pozdrawiam