Re: mysz radiowa szeregowa???

Autor: Nathan (bobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 15:51:50 MET DST

bajram wrote:

> Mam w kompie tylko wejście szeregowe, nie mam PS/2 ani USB a chce podlaczyc
> radiowa mysz Logitecha (Logitech Cordless Mouse).
>
> 1) Czy zadzialaja przejsciowki (szerewgowe-PS/2)?
>
> 2) Jesli nie, to czy jedynym rozwiazaniem jest dokupienie karty z USB?

przelotki raczej nie. marne szanse, ze to zadziala. Wyjscia sa jeszcze
inne:
1.Karta (a raczej port) USB - na plycie moze masz wyprowadzenia do
podlaczenia portu USB
2. Port ps2 - analogiczne jak USB(tez wyprowadzenia na plycie winny byc,
bardziej prawdopodobne, ze jest, niz USB)

--
Pozdrawiam Nathan