Re: Moje boje - czyli myszka z rolka

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 22:51:50 MET DST

Dnia Sat, 11 May 2002 14:24:22 +0200 niejaki(a) "Benito"
<WYTNIJnissanmicra_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

> Dwa tygodnie temu kupilem sobie takie cudo za 22,9 zl

to nie je cudo, to je syf. ja kupilem mojego a4techa za 49 zet 3 lata
temu, kilka czysczen miala, przezyla pelne rozebranie i maczanie w wodzie
z dodatkiem plytnu do mycia naczyn, przezyla scieranie powloki papierem
sciernym dla lepsze przyczepnosci.

i nadal dziala bez zarzutow :)

z tego co zauwazylem nie oplaca sie kupowac taniutkich myszek odpad
produkcyjny jest o wiele za duzy. proponuje kup sobie cos porzadnego jak
dozbierasz kase, a to wymieniaj az trafisz na model, z ktorym mozesz
dzialac do czasu kupna nowej myszki

tylko nie mow, ze to jest idiotyzm wydawac 100 zl na nowa myszke - na
kompa wydales pewnie mase wiecej, a komfort psychiczny i fizyczny... no
sam wiesz :)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|