Re: Co sadzicoe o karcie EVIL KYRO 64MB

Autor: Top Libero (toplibero_at_toplibero.com.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 13:30:58 MET DST

Prawdę mówiąc trochę zbyt optymistyczne podejscie

tak mam optymistyczne podejscie bo bardzo podoba mi sie ze taka maluczka
i slabowita karta (kyro) bez DDR, T_at_L, AGP 2 jest bardzo zblizona
wydajnoscia do GFow.

jak pewnie wiesz co nowe stery do kyrasia to dostaje on dodatkowego
kopa i jest bardziej kompatybilny, wiec kto wie czy z nastepnymi sterami
w mohu mgla bedzie pikusiem itd.

Zibi