Re: mam taki komunikat... ???

Autor: Mariusz Kozerski (mariuszkozerski_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 09:41:42 MET DST

Użytkownik "Jano" <psidorow_at_elka.pw.edu.pl> napisał:

> No to chyba wygralem ;-)
> Sposob nr 1:
> wylaczasz na czas instalacji patcha cache L2 w biosie-win95
> wstaje wtedy bez problemu,instalujesz patcha, wlaczasz w biosie
> cache L2 z powrotem

O! Tego to nie znałem.

> Sposob nr 2:
> na czas instalacji patcha zmniejszasz taktowanie proca ponizej
> bodajze 350 MHz( np ustawiasz go na 300).Odpalasz bez problemu
> winde, instalujesz patcha,
> ustawiasz taktowanie proca na normalne, nominalne i pracujesz :-)

A to znałem tylko...
1. Do patchowania Windowsa zmieniać taktowanie procesora. Paranoja :-)
2. Jak zaraz po kupieniu przetaktowałem swojego K6-2 450 @ 500 to
potem w żaden sposób nie dało się tego odkręcić. Nie chciał dziad
chodzić na 450 nie mówiąc już o niższych częstotliwościach. Serio :-).
I to wszystko na FIC VA503+.

> Kiedy mam zglosic sie po odbior nagrody?

Taaaa... Człowiek coś chlapnie na grupach i od razu ludzie po nagrody
się zgłaszają ;-).
Dobra jeśli chce ci się z Warszawy do Tych tłuc po czteropak piwa to
zapraszam choćby i dzisiaj.

Pozdrawiam
Nazgul(7z9)
 --
" - Kocham Cię! Kochamy Cię! Faceci tacy jak my nie spadają z nieba!
  - ziiiiiiuuuu... łup... - (spadł z nieba nagi facet)