Re: mam taki komunikat... ???

Autor: Jano (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 16:19:12 MET DST

> Microsoft wydał do tego jakiś patch. No ale nagroda dla tego kto go
> zainstaluje. Instalator jest pod Win32 a Win32 się nie uruchamia

No to chyba wygralem ;-)
Sposob nr 1:
 wylaczasz na czas instalacji patcha cache L2 w biosie-win95 wstaje wtedy
bez problemu,instalujesz patcha, wlaczasz w biosie cache L2 z powrotem

Sposob nr 2:
na czas instalacji patcha zmniejszasz taktowanie proca ponizej bodajze 350
MHz( np ustawiasz go na 300).Odpalasz bez problemu winde, instalujesz
patcha,
ustawiasz taktowanie proca na normalne, nominalne i pracujesz :-)

Kiedy mam zglosic sie po odbior nagrody?

--
pozdr
Jano