Re: P³yty RWx10 na nagrywarce x4

Autor: William III (no_spam_william3_at_interia.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 20:29:12 MET DST

Ostatnio piter12 nastuka³(a) tak:

>NTG

Przepraszam, wiêc gdzie zadaæ to pytanie? Wydaje mi siê, ¿e CDRW i
nagrywarka to JEST zwi±zane z PeCetem.

>Jezeli obejrzalbys dokladnie ten nosnik CDRW, to znalazlbys na nim
>informacje: 'do uzytku wylacznie z napedami oznaczonymi logo HiSpeed'

Obejrza³em dok³adnie i NIE MA takiego ani nawet podobnego napisu. Jest
za to "Zaprojektowany dla optymalnych wyników w nagrywarkach CD-RW z
wieloma prêdko¶ciami zapisu;"

>Na starszych nagrywarkach nie uda ci sie nagrac CDRW 4x-10x
A je¶li inne p³yty ta nagrywarka nagrywa 4x?

--
pozdrawiam
William III