Re: P³yty RWx10 na nagrywarce x4

Autor: piter12 (piter_12_at_poczta.fm)
Data: Tue 14 May 2002 - 09:08:42 MET DST

U¿ytkownik "William III" <no_spam_william3_at_interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Ostatnio piter12 nastuka³(a) tak:

> Przepraszam, wiêc gdzie zadaæ to pytanie?

Np. tu: news.cdrinfo.pl i grupa cdrinfo.nosniki

> Wydaje mi siê, ¿e CDRW i nagrywarka to JEST zwi±zane z PeCetem.

Tak, tak samo jak windows, linux, serwery FTP i ogl±danie filmów w Divx, a
tutaj na ten temat te¿ nie porozmawiasz.

> Obejrza³em dok³adnie i NIE MA takiego ani nawet podobnego napisu. Jest
> za to "Zaprojektowany dla optymalnych wyników w nagrywarkach CD-RW z
> wieloma prêdko¶ciami zapisu;"

> A je¶li inne p³yty ta nagrywarka nagrywa 4x?

ale zauwa¿, ¿e te inne to CD-RW z prêdk. zapisu 1-4x. A ty chcesz nagraæ
no¶nik przystosowany do wspó³pracy z nowymi typami nagrywarek, przeznaczony
do nagrywania z prêdko¶ciami 4-10x.
Kluczowym has³em jest 'nowy typ nagrywarek', a nie 'prêdko¶c 4x'.
> --
> pozdrawiam
> William III

Ja równie¿,