Re: Próba włamania, co zrobic ?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Mon 13 May 2002 - 23:42:49 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in
.pl:

> A co tu jest do rozwijania? Te wszystkie Zone Alarmy, Tiny Personal
> Firewalle sluza glownie do utrudniania zycia, lub utwierdzania
> uzytkownika w poczuciu bezpieczenstwa, bo do niczego innego sie nie
> nadaja.

No nie zupelnie, zone alarm akurat to bardzo dobry soft dla zorientowania
sie co i jak w kontrolowany sposob ma sie laczyc z okreslonymi witrynami.
Wg mnie zone alarm w znacznie wiekszym stopniu pomaga utrzymac wszystko w
porzaku niz przeszkadza. Dodatkowo zamyka otwarte porty i wlasnie od tego
jest firewall - wiec nie mam pojecia co od niego chcesz.

>Jedynym calkiem darmowym firewallem, ktorego z czystym
> sumieniem moglbym polecic, to OpenBSD 3.0 i jego Packet Filter :)
Ooooczywiscie...

--
Best regards
             The EaGle