Re: Podkrecanie procesora a dyski twarde

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 23:01:15 MET DST

Dnia Mon, 13 May 2002 09:21:37 GMT niejaki(a) "zico" <zico_at_wp.pl>
napisal(a):

> Interesuje mnie czy ryzyko utraty danych na dyskach przy zwiekszaniu FSB
> jest duze. Jesli ktos ma przykre doswiadczenia po takich eksperymentach
> to bede wdzieczny za info. Chodzi konkretnie o Barracudy IV.

czyli konkretnie o seagate'a, czyli konkretnie nie polecam. jest szansa i
to za duza, ze dane sie pojda cyckac. no chyba zes kozak :) mozesz zrobic
backupa danych i pojsc n calosc, ale o wiele bezpieczeniej jest podkrecic
sprzet tak, by chodzil na 33fsb pci i 66fsb agp (czyli fsb proca to
66,100,133, czasami 166)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|