Re: mam taki komunikat... ???

Autor: Mariusz Kozerski (mariuszkozerski_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 15:07:59 MET DST

Użytkownik "sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisał:

[...]
> "podczas inicjalizacji urzadzenia IOS. Błąd ochrony systemu windows.
Należy
> ponownie uruchomic komputer" Takie cos mi sie pojawia zakazdym razem
gdy
> restartuje komputer. Formatowalem dysk i instalowalem winde kilka
razy, ale
> zawsze to samo.
>
> Czy ktos wie o co chodzi???

Jeśli robisz to wszystko na jakimś szybkim AMD-ku (od K6-2 400MHz w
górę) to zawsze tak będziesz miał. Taka już uroda Win95 - coś mu się
tam nie podoba w procesorach AMD.
Microsoft wydał do tego jakiś patch. No ale nagroda dla tego kto go
zainstaluje. Instalator jest pod Win32 a Win32 się nie uruchamia no bo
przecież:
"podczas inicjalizacji urzadzenia IOS. Błąd ochrony systemu windows.
Należy ponownie uruchomic komputer"
Bądź tu mądry i pisz wiersze ;-)
Można oczywiście rozpakować patcha u kogoś znajomego, i ręcznie pod
DOS-em przekopiować pliki w odpowiednie miejsca... ale komu by się
chciało?

pozdrowienia
Nazgul(7z9)

--
"Wybierz wolność, wybierz życie, wybierz forsę, szybkie samochody,
piękne kobiety, wielki telewizor, zestaw stereo, domek z ogródkiem...