mam taki komunikat... ???

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 12:47:49 MET DST

Chce zainstalowac win95 na dysku 1GB
przegralem cala instalke na dysk twardy, nastepnie po zainstalowaniu
komputer restartuje sie w celu uruchomienia systemu no i wtedy wyskakuje mi
taki komunikat:
"podczas inicjalizacji urzadzenia IOS. Błąd ochrony systemu windows. Należy
ponownie uruchomic komputer" Takie cos mi sie pojawia zakazdym razem gdy
restartuje komputer. Formatowalem dysk i instalowalem winde kilka razy, ale
zawsze to samo.

Czy ktos wie o co chodzi???

sonic