plyta, pamiec czy dysk twardy

Autor: piotrek (squid_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 08:50:38 MET DST

witam

mam nastepujacy problem ze sprzetem i nie mam pojecia co jest z nim nie tak.

instalka xp mowi mi, ze nie moze sformatowac dysku. myslalem ze jest dysk
rozwalony, ale instalka win me sobie poradzila z formatowaniem tego dysku.
pliki skopiowala z cd na hdd ok, ale gdy doszlo do wykrywania sprzetu zaczely
wywalac sie bledy, ze jakiegos pliku nie moze skopiowac, ze jakis modul
spowodowal blad w pamieci itd. odpalilem wiec ponownie win xp i kazalem mu
sie zainstalowac na istniejacej partycji. no i ten przy sprawdaniu partycji
wywalil sie i wyskoczyl jakis dziwny blad (taki na cala strone :)).
przelozylem hdd do innego kompa i tam wyglada, ze chodzi bez problemow, wiec
chyba jest ok. dodam ze sprzet jest na ddramach. ja nie mialem wczesniej do
czynienia z tego typu pamiecia i moze w biosie jakies ustawienia trzeba
pozmieniac? co moze byc nie tak z tym sprzetem?

pozdrawiam
piotrek