Re: GF2MX i SideBandAddressing

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 08:50:11 MET DST

Coz nie przejmowal bym sie brakiem SideBandAddressingu gdyz daje on
symboliczny (ponizej 1%) przyrost wydajnosci na niektórych plytach po prostu
nie daje sie tego uaktywnic, ale szkoda z tego żadna wiec nie ma nad czym
plakac

Co do karty to kupiles po prostu fabrycznie niedotaktowany egzemplarz ,
niektorzy producenci (tani)wala nas po rogach sprzedajac karty z zanizonym
taktowaniem (glownie pamieci) gdyz uzywaja do ich budowy komponentow bardzo
niskiej jakosci (cena finalna). Dotyczy to szczegolnie MX 64 MB gdzie te
dodatkowe 32 Mb odbywa sie kosztem fatalnych modulow, takie karty sa czesto
wolniejsze od wersji 32 MB i aby byly bardziej stabilnew puszcza sie je
spowolnione. Owszem margines bezpieczenstwa musi byc dlatego tez chodzi ci
na 166 ale gdybys mial dobre pamieci to poszly by ci na 200 wtedy 3D marku
przeskoczyl bys 3000 pktow. twoj wynik jest w normalny jak na MX 400 ale
wiecej juz nie wyciagniesz

Pozdrowienia

Użytkownik "Erronoxis" <erronoxis_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Od czego zalezy mozliwosc wlaczenia opcji jak w temacie,
> bo u mnie np. w PowerStrip ciagle pisze cos takiego:
> Sideband addressing - hardware support, but currently disabled
> i nie pomaga zaden GF Tweak...
> wina karty, sterow, a moze czipsetu ???
>
> I jeszcze jedno - karta standardowo odpala sie na CPU 200 Mhz / Mem. 150
Mhz
> ,dlaczego,
> trefny egzempalrz ... czy co ? a przecierz powinna 200/166. Po podreceniu
do
> 166 dziala stabilnie.
> Mimo tego wszystko w 3D Mark 2001SE 1024x768x32 bit NoAA - 2717 3D
Marks -to