Re: znowu ECS:):)

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 08:44:12 MET DST

Użytkownik Maybach <adabi_nospam__at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abjppj$38l$1_at_news.tpi.pl...
> Mam zamiar zlozyc taka konfiguracje:
> ECS k7s5al
> Duron 1Ghz
> czy ta plyta bedzie stabilnie wspolpracowala z sdramami???
> bo na nowe pamieci nie mam funduszy??
> Czy jest jakas inna plyta glowna w podobnej cenie do ECSa???
> Dzieki z gory
> Maybach

w podobnej cenie kupisz cos na KT133A !!! w przypadku SDRAM czyba szybsze
rozwiazanie i na pewno pewniejsze

wiem wiem ze póżniej juz nie wlozysz DDR - ale jak tak przyjrzec sie to pod
Durona i tak po kij DDR ??
wiec pewnie jak gosoc potem będzie wymianiał to prawie cały komp

osobiście przy modernizacji sprzętu najczesciej wymieniam plyte w procem ,
bo taki stary komplet latwiej sprzedac ...... (czasem nawet z obudową i
dyskiem jako caly komp)