Re: Obudowa AT, płyta główna ATX

Autor: Mareck (mareck25_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 23:45:53 MET DST

W nowych obudowach jest ta tylna blacha wymienialna i mozna wlozyc blache do
AT jak i do ATX. W samej obudowie mozesz zamontowac oba rodzaje plyt bez
problemu dziury sa zgodne w plytach glownych. Wlacznik wystarczy zalozyc
dowolny i wszystko bedzie OK. ale czy nie lepiej bylo by poprostu kupic
obudowe ATX wybor jest naprawde duuuuzy????

Pozdrawiam