Obudowa AT, płyta główna ATX

Autor: Michał M. (m___michal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 23:27:58 MET DST

Witam

Chciałbym zamontować płytę główną ATX w obudowie AT. Czy wystarczy, tylko,
wyciąć dziurę w tylnej ściance brzeszczotem i wymienić zasilacz? Czy płyta
ATX da się przykręcić do blatu od obudowy AT?
Czy do powera wystarczy tylko przełącznik (taki jak od dzwonka od drzwi)?

Wiem, że mój post może być śmieszny... ale chce to zrobić i bardzo proszę o
pomoc.

Pozdrawiam