Re: Obudowa AT, p³yta g³ówna ATX

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 09:27:07 MET DST

On Sat, 11 May 2002 23:27:58 +0200, "Micha³ M."
<m___michal_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Chcia³bym zamontowaæ p³ytê g³ówn± ATX w obudowie AT. Czy wystarczy, tylko,
>wyci±æ dziurê w tylnej ¶ciance brzeszczotem i wymieniæ zasilacz? Czy p³yta
>ATX da siê przykrêciæ do blatu od obudowy AT?
Jesli tylko jest odpowiednio duza to powinna. (zmierz ilosc miejsca w
srodku i porownaj z wymiarami planowanej plyty)

>Czy do powera wystarczy tylko prze³±cznik (taki jak od dzwonka od drzwi)?
Ja uzylem przycisku Turbo. Nie jest to super wygodne bo trzeba wcisnac
i wycisnac, ale po ponad 2 latach uzywania tego nie zauwazam :-)

>Wiem, ¿e mój post mo¿e byæ ¶mieszny... ale chce to zrobiæ i bardzo proszê o
>pomoc.
Nie jestes pierwszy, ktory o to pyta i IMHO nie ma w tym nic
smiesznego.

GLide

--
Glide