ECS K7s5a :-(((

Autor: kicek (wojtek304_at_wp.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 18:04:08 MET DST

Witam

Na poczatek kofiguracja sprzetowa:
-ECS k7s5a wersja 4.
-Athlon 1.4 TB
- 256 Mb DDR (elixir czy jakos tak)
- prolink GeForce MX400

-winXP

Problemy jakie wytepuja:
Na poczatku zdarzaly sie zwisy przy starcie, przed zaladowaniem windowsa (
tylko kursor migal w rogu).
Gdy go oddalem do serwisu, wszytko niby bylo ok. Ale ze bardzo nalegalem
zeby cos zrobili, wymienili mi pamiec z Kingstonow na Elixiry :-(. Jak sie
potem okazalo czeste zawichy zdarzaly sie po podpieciu cd-roma. Bez cd roma
bylo duzo lepiej, ale tez sie zo zdarzalo. Zauktualizowalem biosa na
najnowszy, problem z zawiechami prawie zniknal (ale jak przestawie w biose
na 100/100 wiesza sie jak dawniej :-( )
Dodatkowo po pewnym czasie doszly bardziej wkurzajace usterki. Komp sam z
siebie sie restartuje ( srednio 1-2 razy na dzien).
I na koniec 3cia usterka: Miesiac po zauktualizowaniu biosu ,chyba 3 razy w
cigu ostatniego miesiaca wywalilo mi cos takiego przy starcie:
CMOS IGPNV checksum bad
lub
CMOS setting wrong
CMOS memory size wrong
(ciezko go bylo po tym podniesc ( kilka resetow))

W zwiazku z tym pytanka:
Co moze byc przyczyna tych zachowan?
Czy powinni mi wymienic plyte na nowa na słowo? ( bo jest male
prawdopodobienstwo ze im udowodnie wady plyty( musieli by popracowac na nim
pare dni))