Re: ECS K7s5a :-(((

Autor: Broda (cannibalus_at_wp.plSPAM)
Data: Sat 11 May 2002 - 23:20:30 MET DST

> I na koniec 3cia usterka: Miesiac po zauktualizowaniu biosu ,chyba 3 razy
> cigu ostatniego miesiaca wywalilo mi cos takiego przy starcie:
> CMOS IGPNV checksum bad
> lub
> CMOS setting wrong
> CMOS memory size wrong
> (ciezko go bylo po tym podniesc ( kilka resetow))

Miałem to samo, czy nie masz przypadkiem jakiegoś starszego dysku podpiętego
do płyty??, u mnie podejrzewałem dysk, bios mi się też resetował, wymieniłem
baterie, i podoginałem nóżki gniazda baterii tak żeby stykały lepiej i już w
sumie mi sie tak nie zdarzyło, choć nie jestem pewien czy to bylo to, w
każdym razie wiem już że nie warto inwestować w żaden tani szajs jakim jest
ECS !!

u mnie jeszcze dodatkowo nie zawsze rozpoznawał dysk, i nie zawsze umiał
zabootować system, zresztą reszte objawów co opisałeś też mialem,
a konfiguracje mam podobną Athlon TB 1200, 256 SDram, GF 2 MX400, i dysk
Samsung 6,4 GB ( stare 33), Cd i nagrywarka do tego podpięta, narazie nie
zdarzyło się tak już dłuuugo, ale wcześniej miałem często, może ta płyta
musi się po prostu dotrzeć, tak jak trabant po remoncie
 :-)))

Pozdrawiam i życze uzdrowienia
Przemek