Re: Sterowniki do skanera

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 14:20:11 MET DST

> Witam!
> Posiadam skaner Mustek Plug&Scan 96P, i zapodziala mi sie gdzies
> płytka ze sterownikami do tego sprzętu. Czy może ktoś z grupowiczów,
> posiada ten skaner i mógłby udostępnic choćby najpotrzebniejsze pliki
> do jego obsługi, lub chocby linki, skad można sciagnac te drivery, na
> stronach firmowych Mustk`a, nie znajduje sie niestety nic takiego..
> Bylbym bardzo wdzieczny, za jakiekolwiek informacje.

Do tego skanera pasuja idealnie sterowniki od skanera 6003EP.
Informacje o tym mozna znalesc tu :
http://www.scanner-drivers.com/drivers/53/53054.htm
A sterownik do 6003EP tu:
http://www.mustek.com/Download/driv_scanr/english/600iiiep.html

> P.S. Nie wiem czy pytania dotyczące sterowników wysyłam na właściwą
> grupę, jeśli nie to bardzo przepraszam za NTG..i prosze o nakierowanie
> mnie na właściwszą grupę.

Wlasciwie nie jest to NTG. Sterowniki sa scisle zwiazane ze sprzetem,
ktorym sie ta grupa zajmuje. Poszukaj sobie FAQ grupy. Gdzies tam
chyba bylo napisane ze o sterowniki mozna pytac.
Pozdrawiam
Marcin Tworek