Sterowniki do skanera

Autor: Druid (antyspam_at_milprog.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 13:19:12 MET DST

Witam!
  Posiadam skaner Mustek Plug&Scan 96P, i zapodziala mi sie gdzies
płytka ze sterownikami do tego sprzętu. Czy może ktoś z grupowiczów,
posiada ten skaner i mógłby udostępnic choćby najpotrzebniejsze pliki
do jego obsługi, lub chocby linki, skad można sciagnac te drivery, na
stronach firmowych Mustk`a, nie znajduje sie niestety nic takiego..
           Bylbym bardzo wdzieczny, za jakiekolwiek informacje.

P.S. Nie wiem czy pytania dotyczące sterowników wysyłam na właściwą
grupę, jeśli nie to bardzo przepraszam za NTG..i prosze o nakierowanie
mnie na właściwszą grupę.