Re: podkrecanie FSBem Athlona XP i problemy z tym zwiazane...

Autor: Desperado (pbelino_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 14:29:09 MET DST

> problem jest juz przy 137FSB,

Hmmm, rzeczywiście trochę mało ... standardowo jest 133, więc doszło tylko
do 137 ?

> aktualnie udalo mi sie dokrecic go i pracowac stabilnie przy 136ciu
> FSB; Vcore 1,825V, RAM SPD,1T,2,4,fastest. dziala nagrywarka, choc
> czasem live sie troche przesteruje (obnizam wtedy master volume do 75%
> i jest OK).

Może obniżyć szybkość działania pamięci, może nie wytrzymuje ?
Sprawdź mniej wyśrubowane ustawienia... u mnie już przy ustawieniu fastest
nic nie działa poprawnie...

> czy przy takiej szybkosci FSB powiniem podniesc napiecia RAM/AGP??

imho też warto spróbować ...
Z drugiej strony nagrywarka może być po prostu nieodporna na zmianę
częstotliwości PCI ...

> PS na tweak.pl forum widzialem wyniki takiego KS DDRamu jaki ja mam,
> ponoc tez z Sandry, ale ze 2xszybsze. jak to mozliwe? moze jest jakas
> inna wersja Sandry z innymi jednostkami? (Sandra 2002?)

Chyba odnoszę takie samo wrażenie, że starsza Sandra pokazywała coś zupełnie
inaczej, ale nie jestem 100% owo pewien...

Pozdrowienia

Desperado