Re: Jaka drukarke wybrac ?

Autor: morgann (talar4_at_o2.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 14:21:18 MET DST

> to, ze nie moze to byc HP ze wzgledu na drogi tusz i zazwyczaj kiepskie
> dzialanie drukarki po napelnieniu pojemniczka innym tuszem niz
> oryginalnym.

nie zauważyłem... (HP840c i HP845c i HP640c)

>od HP wiecej tuszu zuzywaja itd.
> jednak dla takich drukarek cena tuszu to ok. 50zl, a wiec trzy razy
> taniej niz w HP.

a pojemność kardidża 3xmniejsz ;)))
HP840c ma dla przykladu 21ml poj czarnego (fabryczny)

 Teraz do rzeczy potrzebuje drukarki do zastosowan
> domowych, raczej druk w czerni, ale od czasu do czasu i w kolorze
> (robienia notatek i przygotowywania referatow, a wiec czasem jakis
> rysunek, wykres), tygodniowo bede drukowal ok. 50 stron, dobrze byloby
> zeby drukowala ok. 8 str. na minute w czerni no minimum 6. Koszt
> drukarki to max. 500zl pomozcie cos wybrac :-)

6-8stron czarnego to spoko kazda HP wy[pluje w ciągu minuty, HP930c nawet
kolo 9/min.
Kosztuje cos kolo 450-500zl

--
DawidT [morghul]