Re: scalak

Autor: JFK (jfk_at_NOSPAMokg.gdynia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 23:46:27 MET DST

> hmm.. no comments... chociaz- ok. zalozmy ze kupiles mainboarda za 700 zl,
> padl ci BIOS (wyczyszczony), wiec plyta nie startuje, wiec jej wartosc
spada
> do 20 zl. Wyrzucasz ja czy idziesz do konkretnego serwisu badz sam
probujesz
> to "naprawic" mimo ze ktos ci powiedzial ze jak masz wyczyszczony BIOS to
> nic juz nie zrobisz?
Boze czlowieku alez jestes konfliktowy
spokojnie bo sie wrzodow dorobisz :))
ja rozumiem ze czasem polowa odpowiedzi nadaje sie do kosza (ja ta np )
ale czasem pojawi sie cos wartosciowego i tym nalezy sie zajac a reszte olac
:))
oki teraz wracam do topicu:
faktycznie istniej duze prawdopodbienstwo ze taki scalaczek znajdziesz w
innym cd
bo jesli steruje praca tacki :) to marne szanse by kazda firma robila swoj
jakis tajwan tluczej od stu lat jeden dla wszystkich i fimry kupuja za
gorsze
takze serio warto poszukac :))
pozdrawiam ( i nie bij za wstep :))

--
JFK
aby wsylac maila usun NOSPAM z adresu (spam protector)