Re: scalak

Autor: Patryk Rosiński (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 20:23:40 MET DST

Użytkownik "Przemek" <brak_at_nospam.pl> napisał w wiadomości

> 1..http://www.semic.sanyo.co.jp - producent ,nota aplikacyjna na stronie

dzieki, znalazlem

> 2. Skad go wziasc - z innego napedu w ktorym uklad jest nieuszkodzony
> pisales przeciez ze masz duzo cdromow na czesci).

aha, czyli mam rozumiec ze kazdy, niezaleznie od producenta i modelu, CD-ROM
zawiera ten wlasnie scalak..?

> IMHO wydaje mi sie ze jezeli w napedzie za 150 zl siada scalak ktorego nie
> mozna nigdzie kupic to naped ten jest juz wart tylko 10 -15 zl wiec az
tyle
> nie stracisz :)

hmm.. no comments... chociaz- ok. zalozmy ze kupiles mainboarda za 700 zl,
padl ci BIOS (wyczyszczony), wiec plyta nie startuje, wiec jej wartosc spada
do 20 zl. Wyrzucasz ja czy idziesz do konkretnego serwisu badz sam probujesz
to "naprawic" mimo ze ktos ci powiedzial ze jak masz wyczyszczony BIOS to
nic juz nie zrobisz?

W kazdym razie dzieki za link.

--
Patryk Rosiński