k7vza i dziwne rzeczy z pamiecia

Autor: AiKSz (zmory_at_wp.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 00:04:35 MET DST

        witam!

mam dosc dziwny problem z kompem (Duron 800/256ram/Esc k7vza)
przez powien czas uzywalem win xp.
i juz wtedy zaczely sie problemy, szczegolnie dotyczace pamieci.
polegaly np na tym ze brakowalo pamieci. czesto system przystawal na jakis
czas. minimalizacja okna mogla trwac kilka minut.
pozbylem sie XP i powrocilem do 98.
jednak okazalo sie ,ze problemy sie nie skonczyly. to samo ciagle brak
pamieci. dzieje sie tak nawet gdy programik "freemem pro" pokazuje 50 czy
100 mb wolnej pamieci.
powtorna (o kilkarotna) instalacja nic nie zmienila. instalacja na roznych
partycjach, instalacja innego systemu (win me) i dalej to samo.
po XP nic juz nie zostalo bo formatowalem partycje.
Gadalem z gosciem w sklepie i mowi ze zeby dobrze chodzilo XP na tej plycie
trzeba upgradowac bios. Ok XP ale teraz mam 98 :(((
Choc wydaje sie to niemozliwe ale czy XP mogl mi cos rozpiepszyc w biosie
???
nie chodzi mi o zmiane ustawien tylko o uszkodzenie :)
bo ustawienia resetowalem nawet zworka na plycie

no i jeszcze jedno dwoch moich znajomych ma ta sama plyte esc k7vza ale inne
procesory i maja to samo po usunieciu XP.

pozdr