Re: aver i radeon

Autor: Sylwester Olech (Sylwester.Olech_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 08:22:22 MET DST

Użytkownik "grycz" <grycz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam, przymierzam sie do kupna avertv studio ale na stronie firmy
> przeczytalem ze nastepujace karty "Trident, ATI Radeon, Cirrus Logic, and
> some SIS video cards" nie sa kompatybilne z kartami tv avera, a zamierzam
> kupic jesli tylko w pracy pojdzie ok. radeona.
> mam wiec pytanie, czy macie jakies problemy z taka konfiguracja, czy tez
> wszystko chodzi wporzadku?
> prosze o szybka odpowedz, gdyz jutro ide na gielde i zaczolem sie
> zastanawiac nad pixelview.
> pozdrowienia pedro

No tak co za dużo to nie zdrowo nawet i w czytaniu.
A wracając do tematu to tunery TV chodząprawidłowo jeśli tylko karta grafiki
obsługuje tryb overlay.
Obecnie trudno o kartę nie obsługującą ten tryb.
A co do moich doświadczeń to niegdyś miałem Ati Range 128 pro turbo i Avet
TV Studio i działało to bardzo dobrze.
Jakiś czas temu zmieniłem kartę na Ati All-in-Wonder Radeon i z tego co
pamiętam to nie było żadnego problemu z tunerem.
Co prawda telewizę oglądam obecnie dzięki wspomnianej karcie graficznej (bo
to i jakość nieco lepsza i dzwięk stereo no i możliwości troszkę większe
jeśli chodzi o zrzuty) ale Aver ciągle siedzi w kompie bo i radia czasem
lubię posłuchać.
Jeśli by chodziło o więcej informacji to musiałbym odpalić tuner bo jest
nawet nie skonfigurowany obecnie (chodzi o stacje) i potestować.
Jakbyś potrzebował więcej informacji to zapraszam na priv.

Ps.
Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o Tunery Pixla i osobiście ich nie polecam
nikomu.

--
Pozdrawiam
Sylwek