Re: scalak

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 16:14:30 MET DST

Użytkownik Patryk Rosiński <rossman_at_idea.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abgg8p$jco$1_at_news.tpi.pl...

> A czy ty zdajesz sobie sprawe z tego co piszesz czy jestes jakims multi
> miliarderem??? Jeśli w napedzie wartosci 150 zl siada scalak ktory byc
moze
> kosztuje 10 zl albo wystepuje rowniez w innych napedach np. CD ktorych
kilka
> mam a wymiana tego scalaka zajmuje jakies 20 minut roboty to ty sugerujesz
> zebym wywalil to zdziorbo, stracil 150 zl i kupil nowe za 300 zl tak?
Czyli
> wychodzi na to ze 450 zl w plecy... hmm.. moze ciebie na to stac ale mnie
> nie, a nawet jakby mnie bylo stac to te 450 zl wolalbym wydac na cos
> konkretnego niz "wyrzucic w bloto".
> Dzieki za info, pytanie nadal aktualne.
>
> --
> Patryk Rosiński
> rossman_at_idea.net.pl

1..http://www.semic.sanyo.co.jp - producent ,nota aplikacyjna na stronie
2. Skad go wziasc - z innego napedu w ktorym uklad jest nieuszkodzony
 pisales przeciez ze masz duzo cdromow na czesci).
3.moze to byc trudne

IMHO wydaje mi sie ze jezeli w napedzie za 150 zl siada scalak ktorego nie
mozna nigdzie kupic to naped ten jest juz wart tylko 10 -15 zl wiec az tyle
nie stracisz :)