Re: Modem Pentagram Omen 2 nie dziala..

Autor: akarso (akarso_at_femur.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 15:06:49 MET DST

bias wrote:

> witam
>
> wlasnie zakupilem modem jak w temacie i cos mi sie za bardzo nie chce
> laczyc.. system to win xp (nigdy wczesnije sie pod nim nie modemowalem) wiec
> moze to byc kwestia odpowiednich ustawien polaczenia (jesli tak to
> przepraszam ze NTG, ale i tak prosze o pomoc)... no a sytuacja wyglada tak
> ze modem sie laczy (dluuugo) i werykfikacja hasla trwa rowniez dlugo po czym
> rozlacza sie i stwierdza ze urzadzenie nie dziala poprawnie, lub laczy sie
> ale transfer jest praktycznie zerowy (ale jakis tam jest) no a w tym
> [...]

Taa... mialem mase problemow z omenem I. Pod 2000 i XP... Zreszta to drugie to
badziew, wiec mozesz miec problemy nie tylko z modemem. W moim przpyadku pomogl
Format C:, setup... Naprawde nie wiem o co szlo, ale zupelnie mi ten sprzet
skopal system, a potem bylo tak ze modem podnosil sluchawke po 3 sygnalach i
nikt sie nie mogl dodzwonic. A teraz chodzi. Pod XP. Dziwne to wszystko...