HP 930c kilka problemów. Konfig LPT?

Autor: henhrust (wielkiptak_at_interia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 16:30:15 MET DST

Witam.
Okres przedmaturalnego drukowania ściąg odbił sie niezbyt miło na
moich nerwach. A sprwacą tego zamieszania jest HP930c. Dodam ze z tym
paskudztwem miałem wiecznie problemy.:

1. raz na jakiś czas po włączeniu drukarki, mruga lampka drukowania i
zaczyna sie druk jednowierszowego textu (jakiś ciąg bezsensownych
znaków) Najgorsze w tym to zmarnowana kartka :(

2. raz na jakiś czas drukarka łapie zawieche tzn. po kliknięciu
"drukuj" w MS WORD97 jest niby spoko tylko że nie drukuje. Jedynie
restart systemu pomaga (nie da rady usunąć ani zakończyć zadania
drukowania). Nie wiem jak w innych programach bo drukuje głównie text.

LPT.
1. Czy u kogoś chodzi ta drukarka dobrze na LPT ? :)
2. Jeśli tak to jaki jest ustawiony port LPT w BIOSie? (ECP/EPP/SPP,
IRQ, itp.)

U mnie to wszystko chodzi na kablu LPT (próbowałem na kilku i to samo,
kabel ma wsystkie przewody bo rozkręcałem), mam ponad 100MB na HDD i
orginalne polskie stery (na najnowszych eng. to samo). A sprzęt jak
widać (na dole).

za wszelką pomoc będe wdzięczny.
Pozdrawiam.

--