Re: HP 930c kilka problemów. Konfig LPT?

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Fri 10 May 2002 - 17:56:00 MET DST

Użytkownik "henhrust" <wielkiptak_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Okres przedmaturalnego drukowania ściąg odbił sie niezbyt miło na
> moich nerwach. A sprwacą tego zamieszania jest HP930c. Dodam ze z tym
> paskudztwem miałem wiecznie problemy.:
>

> 2. raz na jakiś czas drukarka łapie zawieche tzn. po kliknięciu
> "drukuj" w MS WORD97 jest niby spoko tylko że nie drukuje. Jedynie
> restart systemu pomaga (nie da rady usunąć ani zakończyć zadania
> drukowania). Nie wiem jak w innych programach bo drukuje głównie text.

Mam tak samo, choc drukarka jest podlaczona przez USB. Troche pomogla
instalacja sterownikow w wersji 3.2, dla LPT sa zdaje sie dostepne takze
w wersji 4.x. Pomaga nie tylko restart, ale takze CTRL-ALT-DEL i zabicie
wszystkich procesow hpxxxxx. Podejrzewam, ze problem lezy wlasnie w
sterownikach.

Michal Letowski