Re: HP 930c kilka problemów. Konfig LPT?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 17:15:07 MET DST

> 1. raz na jakiś czas po włączeniu drukarki, mruga lampka drukowania i
> zaczyna sie druk jednowierszowego textu (jakiś ciąg bezsensownych
> znaków) Najgorsze w tym to zmarnowana kartka :(

czy wylaczales poprawnie kompa? moze co siedzi w buforze? jesli nie to
klopot...

> 2. raz na jakiś czas drukarka łapie zawieche tzn. po kliknięciu
> "drukuj" w MS WORD97 jest niby spoko tylko że nie drukuje. Jedynie
> restart systemu pomaga (nie da rady usunąć ani zakończyć zadania
> drukowania). Nie wiem jak w innych programach bo drukuje głównie text.

raczej tylko w MSword. u mnie odobnie, przy czym nie dotyczy pierwszego
zadania.
pomaga reinstal windy :)))))))

> LPT.
> 1. Czy u kogoś chodzi ta drukarka dobrze na LPT ? :)
> 2. Jeśli tak to jaki jest ustawiony port LPT w BIOSie? (ECP/EPP/SPP,
> IRQ, itp.)

tak na kazdych ustawieniach chodzila poprawnie ale na USB jest szybciej
szczeg. w Fotokrecie :) jesli mozesz to zmien jej ogonek:)
jesli nie to mozesz w tym ukrytym menu wylaczyc w srodkowj czesci tryb
wspomagania sprzetowego (chyba ma byc bezpieczny)

> U mnie to wszystko chodzi na kablu LPT (próbowałem na kilku i to samo,
> kabel ma wsystkie przewody bo rozkręcałem), mam ponad 100MB na HDD i
> orginalne polskie stery (na najnowszych eng. to samo). A sprzęt jak
> widać (na dole).

proponuje popracowac nad kontrolerem USB. Da sie tanio kupic juz. Imo to
LPT brzmi mi w tych drukarkach jak przejsciowka:)
HDD czasem trzeba wiecej miec ale raczej przy duzych plikach. Na zdjecia
nawe 500M.
szybkosc reszty kompa nie ma zasadniczego wplywu na druk i moze tylko
powodowa "przestoje" - druk, przerwa, druk........itd

mosciak