Re: scalak

Autor: Katerek (Dreamer_at_interia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 11:58:23 MET DST

Ja bym go rozkrecil polozyl podlaczony do kompa i wlozyl plytke przy
wylaczonym pradzie potem start kompa i chowaj sie bo plyta moze wyskoczyc i
zamordowac cie. Nie boj sie z kompem nic sie nie stanie najwyzej stracisz
naped do konca. Takich scalakow sie nie wymienia lepiej kup nowy naped

pozdr.

Raf