Re: podłączenie napędów

Autor: Katerek (Dreamer_at_interia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 12:21:11 MET DST

Wedlug mnie nie sprawdza sie zbytnio jako podlaczenie dla dyskow
itd. Ja u siebie mam podlaczone HDD Primary Master u ciebie bylby ten MAXTOR
pozniej jako Primary Slave CD-ROM TEAC na drugiej tasmie Secondary Master
Nagrywarka Secondary Slave Dysk od czasu do czasu uwazam ze jest to
najlepsza konfiguracja

pozdr Raf

PS na drugi raz zanim zadasz pytanie poczytaj inne posty