HP930C

Autor: Boa (boa_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 11:53:36 MET DST

Mam bóla z tą drukarką...gdy jest włączona, to po wyłączeniu komputera
zawsze zaczyna coś mielić, po czym wciąga jedną kartkę, zatrzymuje się i
zaczyna mrugać środkową diodą...po naciśnięciu przycisku pod tą diodą kartkę
wysuwa (czystą) i wszystko jest OK. Tak się dzieje po każdym wyłączniu
kompa...Gdy przy wyłączniu komputera drukarka jest też wyłączona, to przy
najbliższym jej włączniu robi to samo...
Czemu tak jest? Wcześniej wszystko było OK, ale nie wiem, coś się spsuło..

Tylko proszę, nie piszcie mi, że mam cienką drukarkę...nie takich rad
oczekuję.

Pozdrr.,
Boa.