Re: Temperaturka i nie tylko

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 11:44:52 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,
> Odnosi się do wiatraczka podłączonego do wtyczki płyty głównej,
> z której BIOS odczytuje to akurat wskazanie :) Drogą eliminacji
> (odłączając wiatraczki) możesz dojść do tego, o który wiatrak
> chodzi.
Do wtyczki plyty glownej? Ktorej wtyczki?
Sa tylko 2 wiatraczki w tym kompie:
wiatraczek na procku - nie zauwazylem, zeby mial jakis czujnik
wiatrak zasilacza - na jego temat za wiele nie moge powiedziec
Na grafie, ani na plycie wiatraczkow nie zauwazylem.

> Jest to możliwa temperatura, choć może troszkę wysoka.
> Sprawdź "ręcznie", czy radiator rzeczywiście jest tak ciepły,
> jak powinien być przy 60 stopniach na procesorze i czy
> wiatrak na nim pracuje.
Radiator jest faktycznie dosyc cieply, ale niestety
nie mam w rece termometru, wiec nie wiem czy to jest
40 czy 60 st.C. Co do wiatraka, to faktycznie nie
sprawdzilem czy sie kreci, ale tak to jest jak sie
ma nad glowa kobitke, ktora ciagle mowi: nie rob
tego, nie rob tamtego ;)

> Tak.
> Może dziwnie nazwane napięcie I/O?
> A ile wynosi?
Dokladnego nie pamietam, ale pamietam ze bylo cos 2,xx
Dla rdzenia tez bylo cos 2 z hakiem.

Pzdr.
Qgar
qgar_at_interia.pl