Prośba o pomoc

Autor: Wojtek (schabw_at_dns.lublin.tpsa.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 11:36:07 MET DST

Panowie,

Posiadam notebooka firmy Compaq i mam wielki problem. Nie mogę go używać
ponieważ nie mogę przeskoczyć hasła w biosie.
I tutaj kieruję do Was pytanie - jak można takie hasło obejść (techniczne
porady mile widziane gdyż jestem zielony) .
Nie wiem czy mam sie z tym udac do serwisu czy moze mozna gdzies taniej
zalatwic i CZY TRZEBA BEDZIE ZMIENIAC KOSC bios'A. Prosze o rade.
Wielkie dzięki za okazaną pomoc,

Pozdrawiam,

Wojtek