Re: Divx i podkrecanie Celerona.

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 03:39:52 MET DST

Użytkownik "Skrzypek" <mtb_at_z.pl> napisał w wiadomości

> Ale sa 4 zworki do ustawiania czestotliwosci, a w instrukcji podane sa
> kombinacje do 450 MHz. Moge probowac metoda prob i bledow? To znaczy na
> zasadzie "indukcji" mozna wywnioskowac ze nastepna kombinacja bedzie
> jakastam, bo tabela wyglada nastepujaco: (o- open, c- closed)
> 66 x 3,5 c|o|o|c
> 66 x 4 c|c|c|o
> 66 x 4,5 c|o|c|o
> 66 x 5 c|c|o|o
> 100 x 3,5 o|o|o|c
> 100 x 4 o|c|c|o
> 100 x 4,5 o|o|c|o

> [...]

Nieważne jaki ustawisz mnożnik- procek i tak wymusi swój. Jeśli chcesz
koniecznie sprawdzić czy pójdzie Ci na 500MHz to wystarczy, że ustawisz
magistralę na 100MHz. Może Ci pójdzie chociaż niezbyt często się to zdarza.
Przy zabawach z magistralą na > 80MHz i <100MHz radzę zrobić backup -
konroler dysku może namieszać.