Re: Divx i podkrecanie Celerona.

Autor: dido (dido_at_dido.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 08:46:25 MET DST

Użytkownik "Skrzypek" <mtb_at_z.pl> napisał w wiadomości
> Siema!
> Czy moge podkrecic Celerona 333A do 4.5x100 MHz (=450 MHz)? (jak?, cos
> trzeba chyba zamalowac...)
> I czy na takowym beda chodzily Divxy?
> To znaczy szczegolowa konfiguracja wyglada tak:
> Procek Celeron 333A
> Plyta osiaga maxymalnie 4,5x100 MHz (Biostar na BX-ie)
> Pamiec 64 mb dimm PC100
> Karta graficzna: Leadtek + dekoder DVD
> DVD-ROM jakis
> SB-LIVE!
>
> Prosze o pomoc, z gory dziekuje!
>
> --
> Skrzypek (mtb_at_z.pl)
> [...]
 Ja mojego celerona 300A mam w tej chwili podkręconego do 405 MHz - z tym,
że jestem szczęśliwym posiadaczem płyty z płynną regulacją taktowania
magistrali (od 83 MHz można ją ustawiać z dokładnością co 1) i nie musiałem
się bawić w malowanie nóżek - jeśli to finansowo możliwe, polecam wymianę
swojej płyty na właśnie taką. Będziesz mógł wycisnąć z procka max osiągi
przy których będzie pracował stabilnie.
Jeśli chodzi o filmy, to zauważyłem, że są wypuszczane w coraz to większych
rozdzielczościach - ale mój komp nie ma z tym problemu, czego nie można
powiedzieć o AMD K6-2 400 MHz kumpla.