Re: Divx i podkrecanie Celerona.

Autor: Skrzypek (mtb_at_z.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 00:28:52 MET DST

> ta plyta osiaga na pewno wiecej

Ale sa 4 zworki do ustawiania czestotliwosci, a w instrukcji podane sa
kombinacje do 450 MHz. Moge probowac metoda prob i bledow? To znaczy na
zasadzie "indukcji" mozna wywnioskowac ze nastepna kombinacja bedzie
jakastam, bo tabela wyglada nastepujaco: (o- open, c- closed)
66 x 3,5 c|o|o|c
66 x 4 c|c|c|o
66 x 4,5 c|o|c|o
66 x 5 c|c|o|o
100 x 3,5 o|o|o|c
100 x 4 o|c|c|o
100 x 4,5 o|o|c|o

Wiec chyba pierwsza zworka odpowiada za magistrale, a pozostale za mnoznik,
nie? Z tego chyba jasno wynika ze 100 x 5 to bedzie kobinacja 66 x 5 z
otwarta pierwsza zworka (o|c|o|o).

Czy ktos utwierdzi mnie w tych przkonaniach?

--
Skrzypek (mtb_at_z.pl)
http://www.bikes.z.pl/