Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 13:03:06 MET DST

> Modele o ktorych piszesz sa polecane dla mniej wymagajacych uzytkownikow
> no i oczywiscie za sporo mniejsze pieniadze

no własnie dla mnie wymagających użytkowników :-)
U nas w Polsce wielu jest takich i stąd tak dobzre sprzedają się monitory
Daytek,Optiview,Highscreen ... :-)

Może i mniejsze pieniądze ale naprawde jesli ktoś miał jakąs stycznośc z
monitorami wyposażonymi w kineskopy FD Trinitron/Diamondtron NF/M2 to będzie
wiedział o czy mówię ...

Różnica jest naprawde spora ale oczywiscie trzeba mieć dobrej klasy kartę
graficzną ...

Ja jestem zachwycony jakością obrazu kineskopu Diamondtron NF i jak narazie
żadne DynaFlaty , Flatrony nie oferują tak szczegółowego , ostrego , jasnego
i o tak czystych zywych barwach kolorach obrazu.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///