Re: UPS-y jaki dobry?

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 13:09:33 MET DST

> oj tak APC jest super
> dostalem kiedys popsutego APC Smart 600VA
> odtworzyle jedna sciezke i wymienilem diode
> podzialal pare lat
> teraz padl jeden akumulator
> kupilem nowy
>
> napisz ile Ci dziala po tej wymianie
> bo w dwoch sklepach doradzali mi wymienic od razu dwa bo
> po niedlugum czasie drugi padnie
> a szkoda mi kasy (ceny wahaja sie w zaleznosci od firmy 43 - 80zl za
sztuke
> najtansze sa Alarmtec a najdrozsze Kobe)

No nie wiem... Narazie miesiac... Ale ja tam mam TYLKO jeden akumulator bo
to jest czterysetka.. Narazie chodzi bez pudla. Pewnie jeszcze pochodzi,
chociaz nie wiem ile ten akumulator juz przeszedl, bo tak jak pisalem jest
on po regeneracji... Ale darowanemu koniowi sie w zeby nie zaglada:)
Pozdrawiam!
MA