Re: UPS-y jaki dobry?

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 18:53:40 MET DST

> Ja tam tez nie wiem co to jest. Ale moge z cala odpowiedzialnoscia polecic
> marke APC. Osobiscie gwarantuje dlugie lata pracy, bez zadnego
serwisowania
> ani bez niczego. moze nie sa najtansze ale naprawde warto!!! Sam mam w
> chacie takiego baaardzo starego UPSa APC SMART 400... Mial chyba 8 lat jak
> koncu padl w nim akumulator (ktory to defakto jak wszystkie akumulatory
byl
> przewidziany na dwa lata)... No i tyle! Skolowalem sobie drugi akumulator
po
> [...]

oj tak APC jest super
dostalem kiedys popsutego APC Smart 600VA
odtworzyle jedna sciezke i wymienilem diode
podzialal pare lat
teraz padl jeden akumulator
kupilem nowy

napisz ile Ci dziala po tej wymianie
bo w dwoch sklepach doradzali mi wymienic od razu dwa bo
po niedlugum czasie drugi padnie
a szkoda mi kasy (ceny wahaja sie w zaleznosci od firmy 43 - 80zl za sztuke
najtansze sa Alarmtec a najdrozsze Kobe)
 - podobnie jak u Ciebie - data produkcji akumulatora to chyba 93r.