Re: TFT - czy juz ??

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_interia.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 12:13:22 MET DST

> Nie wiem czy wiesz ale na żadnym Trinitronie ani żadnym Diamondtronie nie
> uzyska się idealnej geometrii.
>
> A co do słabszej ostrości na rogach ekranu to jak wiesz Diamondtron NF ma
> plmkę na rogach 0.27 a w środku 0.25 ...
> Dopiero model kinolu Diamondtron M2 ma juz plamke na rogach 0.25 a w
środku
> 0.24 ...

Nigdy nie wglebialem sie, az tak, w szczegoly technicze budowy kineskopow,
wystarczy mi wiedziec trinitron czy inna kostrukacja... a o ile pamietam to
kinskopy typu delta byly lepsze tylko te problemy z ustawieniem zbieznosci i
dluga "lufa" z tylu...

> Więc jesli była to iiYama na straszym kinolu to w rograch oberaz może być
> mniej ostry ...Ale poprostu te kinole tak mają ...
>
> Poprostu taka konstrukcja ...

Najbardziej wnerwiajace bylo to ze w monitorze za 2900 masz nierownomiernosc
kolorow, ktora mozna znalezc w znacznie tanszych monitorach ;) na szczescie
nie sa to monitory do grafiki...

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły