Re: Help FAST.. Do dokonania wyboru zakupu INTEL-AMD

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 12:13:21 MET DST

"Pawel Dude" <koles2001_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote
> Ramu mam 256 a karte mam geforce 2 mx 400 64 firmy pixel viev. Cos ten
athlon
> moj jest do bani 1.2 to chyab najgorsze z seri procki. W gre wchodzi
jednak
> celeron 1.300 mzh a plyta glowna to moge zmienic na nowa tylko czty
> bedzie stabilne ? nie wiem ? Co do athlona xp to na ta plytke nie ma
co
> wkladac a xp trzeba by bylo zmienic biosa ale wolniej chodzi na tych
plytakch
> pzatym moja grafa dziwinei niegra dobrze chyba z tym athlonem ehhh nie
> [...]

piszesz cholernie nieczytelnie, to po pierwsze. Po drugie: na płytę ecs
k7s5a nie wstawisz celerona - i już; to jest inny standard. Jeżeli
chcesz kupić Celerona, to musisz wymienić płytę główną. Po trzecie:
Celeron 1.3Ghz nie będzie szybszy od Athlona 1.2Ghz . Po czwarte: jeżeli
i tak zamierzasz wymienić procesor (i co za tym idzie - płytę główną),
to musisz się liczyć z reinstalację systemu operacyjnego. Musisz się
również upewnić, że pamięci które masz obecnie, będą pasować do nowej
płyty głównej. Po piąte: jeżeli Twoja płyta jest w wersji 1.1/3.1A, to
można wstawić do niej Atlona XP do modelu 2000+ włącznie ; nigdzie nie
znajdziesz płyty głównej pod Celerona, która dawała by podobne
możliwości rozbudowy, ponieważ Intel wycofuje się z produkcji procesorów
w tym standardzie.

tak poza tym dlaczego twierdzisz, że Twój Athlon 1.2 jest do bani ? Może
masz problemy nie z procesorem, a z pamięciami ?

B.