Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 12:22:51 MET DST

> Najbardziej wnerwiajace bylo to ze w monitorze za 2900 masz
nierownomiernosc
> kolorow, ktora mozna znalezc w znacznie tanszych monitorach ;) na
szczescie
> nie sa to monitory do grafiki...

To sa monitory dla wymagającego użytkownika.

Mam w pracy Philipsa 19" 109 Brillance i on nie ma tak dobrej jakości
obrazu jak posiadany przezmnie w domu monitor iiYamy na Diamondtronie NF.

Jesli chodzi o jakośc obrazu to Diamondtron jest w tym przypadku nie do
pobicia. Wystaczy spojrzec na jakośc kolorów , czystość kolorów , jakośc
bieli , ostrość , szczegółowośc ...

Więc te delikatnie mniej ostre rogi i lekkie błędy w geometrii dla mnie nic
nie znaczą a w/w zalety sa sporo ważniejsze od pewnych wad tych kinoli ...

PS. Widziłem monitor Samsunga 955DF i LG Flatrona 995FT i jakośc oferowana
przez te monitory była wręcz kiepska ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///