Re: TFT - czy juz ??

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 08:21:06 MET DST

Waldeusz wrote:

> Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
> wiadomości news:abaro1$r7f$1_at_news2.ipartners.pl...

> lepsze
>
> Hmm .... draze dalej temat i internet :))
>
> Okazuje sie ze LCD NEC 1550M ma takie same parametry jak Eizo (no 10 st.
> mniejszy kat)
> 300cd / 450:1 , czasy 19 i 6 ms - razem 25
> i moglbym go dostac na zamowienie za 2500 zlociszy
> - tyle ze niestety bez mozliwosci wczesniejszego sprawdzenia/wyboru

i co chcesz kupić tak w ciemno ?
EIZO też tak mozesz kupić - i to juz teraz
mam Ci podać adres gdzie maja to na półkach ?
jak byś sie sprężył to monitor mozesz mieć juz jutro (poczta
kurierska)

wiesz, kolega z grupy też wahał się miedzy EIZO i właśnie tym NEC'iem
zadał to pytanie profesjonaliście
oto odp.
cytuje :

"Przy 25 ms nie powinien być Pan niczym rozdrażniony, wręcz przeciwnie.
Ważne jest to, że w przypadku Eizo jest to rzeczywiste 25 ms, natomiast u
innych producentów w praktyce bywa baaaardzo różnie; ja osobiście strasznie
rozczarowałem się Necem 1550M, który wcześniej znałem z dokumentacji, lecz
niestety w testach (oczywiście naszych) okazało się, że nie dorasta do
podawanych w niej parametrów, zwłaszcza pod względem czasu reakcji"

Rafał