Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 07:26:52 MET DST

> mam w pracy karte graficzna matroxa g550 i monitor adi g910, wiec nie
> jest to chyba nie jest dziadowski sprzet
> a po 8-10 godzinach przy nim spedzonym lzawia mi oczy
> natomiast przy mojej domowej 15' lcd eizo i karcie ati 8500 to nawet
> po 12 godzinach to bardziej lapy mnie bola od pisania i machania mysza
> :))) ale nie oczy

Nie znam tego monitora .

Ale ważne jest tez same ustawinie monitora , ustawiona rozdzielczośc ,
odświeżanie i itp.
Także bardzo wazne jest same umiejscowienie monitora (tzn czy nie pada na
niego np. światło słoneczne i itd ...)

Ja w pracy mam 19" Philipsa 109 Brillance (stary monitorek) i Matroxa G450 i
coś nie czuje zmęczenia.
Ale ustawiłem sobie optymalnie monitor (kontrast , jasnośc) oraz umieściłem
monitor w takiej pozycji aby nie padało na niego słońce (albo innne światło)
i nie byłoby żadnych odbić słońca od kineskopu.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///